יום שישי, 6 ביולי 2012

סטיילינג לקיץ וינטג'י במיוחד:)


עם עליית הטמפ' והלחות הדביקה שסובבת אותנו 24 שעות ביממה, נדרשים פתרונות אופנתיים ועדכניים (הישן זה החדש החדש;) ) שייקלו על הבילויים וההליכות האורבניות ברחבי העיר, בכל זאת, אף אחד לא רוצה להגיע ליציאה נטוף זיעה.

המטפחת הפיפטיזית
הטרנד החם שאותו כמעט כל אישה צעירה אמצה לעצמה הוא טרנד מטפחת השיער. המטפחת יכולה להקל מאוד בשעות הקיץ החמות כאשר השיער רק מונע ממך להתקרר ומספקת מראה זורם וקליל של אשת בית טובה מהפיפטיז. כמובן שחשוב להתאים את צבע המטפחת ואת הדוגמא שעליה לשיער הצבע שלך והבגדים שאיתם בחרת לצאת לבית הקפה מתחת לבית. לבנות בעלות שיער בהיר (בלונדיני, שתני וכו') יתאימו גווני הכחול למיניהם, גם תכלת. מטפחת אדומה יכולה להקפיץ הופעה שלמה ולגרום להרבה מבטים מלאי התפלאות ברחוב... כמובן שלטובה:)
אני ממליץ לקנות כמה מטפחות בכמה צבעים, הן לא עולות הרבה ונמצאות בכמעט כל חנות וינטג' או אפילו בחנויות הרועשות של אלנבי. לאחר שקניתן את צבעי הבייסיק, הוספנה לארון לפחות עוד שתי מטפחות "בעלות אופי" אני קורא להן, מטפחות עם טקסטורה מגניבה ודוגמא/הדפס נדיר...

הינה ארבע דומאות למטפחות "בעלות אופי", בדיוק כמו שאני אוהב:)



וכמובן התמונה המפורסמת ביותר שבה נמצאת מטפחת:


טופים
הקיץ הזה הגיע הזמן לשים דגש על סוג הבד של החולצה או הגופיה. אנשים, תעשו לעצמכם טובה ותלכו עם חלוצות מבדים מאווררים, כיפיים וקלים! זה מקל על החום ונותן לוק קליל מאוד ואפילו אלגנטי במידה מסויימת (תלוי איזו חולצה כמובן). הקיץ הזה הייתי ממליץ ללכת על חולצות משי וסאטן מכופתרות. סוג הבד הזה הוא בין הנעימים והקלים שאפשר למצוא. הבד הזה נותן זרימה מאוד יפה על הגוף ונותן מרקם ודגש שונה לסט שאתם לובשים באותו רגע.
גם חולצות מכופתרות מבדים אווריריים וקלילים מתקבלות בברכה.
חולצה נוספת שנכנסת לקיצינו הלוהט היא חולצת הסאטן המכופתרת חסרת השרוולים... כן כן, היא נשמעת מאיימת אך איתה באות אלפי מחמאות אם יודעים להתאים אותה בצורה הנכונה.

גופיית צווארון חסרת שרוולים, קלילה קלילה, נעימה נעימה (American Apparel).


                      גופיית צווארון חסרת שרוולים מדנים, לא זה לא ג'ינס (American Apparel).


שורטים בגזרה גבוהה
הגיע הזמן להתקדם עוד שלב בעניין הפיפטיז ולאמץ את מכנסיי "אלכס חולה אהבה". מכנסיים אלה מאופיינים בגזרה גבוהה מאוד, ובקוצרם. כדי להשתדל שלא למות מחום בקיץ, אני ממליץ להתקדם למכנסיים מבד ולא מג'ינס. ג'ינס הוא בד אטום שלרוב לא נותן אוורור ונוחות מספקת (במיוחד אם הוא גבוה), עוד חסרון שיש לג'ינס בקיץ הוא שהג'ינס בא בד"כ בצבעים מאוד אחידים ולא משתנים. מכנסיים מבד לעומת זאת, נעימים יותר ואפשר למצוא אותם בשפע צבעים וגזרות שונות ומחמיאות שיתאימו לכל אחד ואחת. אורך המכנסיים המאוד קצרים מחמיא לרגליים ומאריך אותן מאוד (ואל תשכחו שאם אתם מסתובבים הרבה ביום, אתם גם תופסים שיזוף נהדר, מניסיון).
הלוק הזה מזכיר כמובן את אלכס מהסרט "אלכס חולה אהבה" שמספר על ילד שגדל בשנות ה-50 בארץ ישראל הצעירה ומעשיו ופנטזיונותיו אחר קרובת משפחתו, אני חושב שאם היו עושים היום סרט עם סיפור אהבה שכזה, היו עוצרים ברגע הראשון את ההפקה, לא כך?

                                          אלצ'קו אי שם בפיפטיז...

                                  
           שורט אפור מבד שמברה בגזרה גבוהה.






















































                    שורט לבן בגזרה גבוהה.



שורט שחור בגזרה גבוהה (American Apparel).

סנדלים
הנעליים המומלצות ביותר לקיץ הן ללא ספק הסנדלים, נוחים, קלים, לא מעיקים וספונטניים גם כשרוצים לקפוץ לים. הסנדלים המועדפים הם כמובן הסנדלים התנ"כיים. הם עובדים בשלמות אלוהית עם השורטים שלמעלה ושוב והכי חשוב מקלים על החום הבלתי נסבל. 


אמנם עם מכנסיים ארוכים אבל אתם יכולים לראות שהם עושים את העבודה.



סנדלים מעור, נוחים מאוד אני חייב לציין (ZARA).

כאן מגיע לסיומו הפוסט, אבל זה לא אומר שנגמרו כל הטיפים לקיץ מרענן ונעים...
בהמשך אפרט על עוד סוגי נעליים מתאימות לקיץ ומכנסיים עם שיק מטורף שבקושי מרגישים שהם עליך...

* וכמובן בהשפעת הפיפטיז המטורפת שסובבת אותנו, הינה כמה שירים מאותו עשור באמת תמים:)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה